Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Για να ξέρουμε τι λέμε και να ξέρουν τι γράφουν.

Με αφορμή δημοσίευμα του σημερινού φύλλου της εφημερίδας Αιχμή, όπου στο πρωτοσέλιδο αναφέρεται οτι "Με αυτό το πολιτικό κατεστημένο δεν θα είμαι υποψήφιος..." θα ήθελα να δηλώσω τα εξης:

Στην χθεσινή συνέντευξή μου στο Ράδιο Αιχμή και στην δημοσιογράφο Βάσω Βήττα, δήλωσα στο ερώτημά της εάν θα είμαι υποψήφιος τα εξής:

«Εάν κρίνω ότι μπορώ να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, βεβαίως και θα είμαι υποψήφιος. Εάν κρίνω, ότι με αυτό το διεφθαρμένο και διαπλεκόμενο πολιτικό κατεστημένο της Αιτωλοακαρνανίας, δεν μπορώ να προσφέρω στον τόπο μου, τότε δεν θα είμαι.»
Τα συμπεράσματα δικά σας.

3 σχόλια:

  1. Κάποιος μαλλοον εβαλε το χεράκι του θαναση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΤΣΙ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΥΡΙΕ ΘΑΝΑΣΗ, ΑΠΟ ΠΟΥ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΠΗΡΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ ΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΑΝ ΑΦΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΜΩΡΑΙΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ ΟΠΩΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ? ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΑ ΒΑΠΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΩΡΑΙΤΗ. ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ. ΙΣΑΜΕ ΜΕ ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mωρέ κανεις σοβαρός άνθρωπος δεν πρέπει να ξαναεκτεθεί σε εκλογές. Δεν είναι όλοι φιλε όπως σκέφτεσαι εσύ. Αυτοί ειναι επαγγελματίες. Ουτε τους νοιάζει τι θα γίνει η Ελλαδίτσα. Το μισθό τους να βγάζουν και η φιρμα του κόμματος απο πάνω απλά αλλάζει.
    Σήμερα λεγεται πασοκ, νδ, συριζα,κκε,λαος, αυριο δημοκρατικη αριστερα ,κοινωνική συμφωνια,χρυση αυγη,λαικο κινημα ,οικολογοι και τριχες κατσαρές. Νεα προσωπα ειναι ολοι αυτοί κα δεν το ξερουμε? το δανειο του σπιτιου μου με μια συνταξη κουτσουρεμενη,μπορει να μας πει καποιος πως θα το πλιρωσουμε? με τα λογια πες τους εκει πανω που εισαι αδελφε οτι και μεις χτιζουμε ανωγεια και κατωγεια. στη πραξη τη πατισαμε.
    εγω ο φτωχος στα λεω, που πιστεψα οτι θα γινω βαλδινογιανης επειδη πηρα ενα σπιτι με δανειο, ενα αυτοκ το ιδιο και της κορης μου θοδωρας το ιδιο. αστα, τωρα αρχιζω και πουλω ,ουτε την αξία τους δεν πληρωνωμαι. σιγα μη παω να ψηφισω. αλλη φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή